Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Biznes
Informacje makroekonomiczne
Badania/Metodologia badań
Badania/Metodologia badań
Branżę IT w USA czeka silny i trwały wzrost
Computerworld/KB
Stabilność polityczna i rozważne działania rządu federalnego USA mają korzystny wpływ na rozwój amerykańskiej branży IT, jak wynika z ostatniego badania firmy Forrester Research.
KPMG: Konsumenci radykalnie się zmienili
Monika Tomkiewicz
Jak wskazują wyniki raportu KPMG, konsumenci aktywnie korzystający z technologii cyfrowych i Internetu, w ciągu ostatnich 5 lat radykalnie zmienili swoje preferencje oraz zwyczaje. Aż 86% z nich codziennie korzysta z sieci społecznościowych, a 7 na 10 osób kupiło już za pośrednictwem Internetu bilet lotniczy lub pobyt wakacyjny.
KPMG: Konsumenci nie chcą płacić za treści
Monika Tomkiewicz
Konsumenci nadal nie chcą płacić za treść udostępnianą w kanałach cyfrowych. Jak pokazują wyniki raportu KPMG "Consumers&Convergence V. Zintegrowany styl życia“ tylko 6% respondentów zadeklarowało chęć płacenia za treść. Konsumenci zmuszani do płacenia za treści, wolą poszukać ich w innym miejscu.
Koniec ery nieograniczonego dostępu do Internetu
Monika Tomkiewicz
Taką zmianę może przynieść nadchodzące 12 miesięcy. Dostawcy usług będą musieli wprowadzać ograniczenia by zapewnić ciągłość usług - wynika z raportu "TMT Predictions 2012" zawierającego przewidywania dla sektora Technologii, Mediów i Telekomunikacji, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte.
Naiwny jak profesjonalista IT?
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Okazuje się, że hakerzy bywają równie lekkomyślni, jak ich ofiary, zaś specjaliści IT, choć z pamięci mogliby wyrecytować przykazania bezpiecznego korzystania z internetu, chętnie podadzą wirtualnej przyjaciółce wszelkie informacje dotyczące swoich haseł internetowych.
Jak mierzyć help desk
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Głównym kryterium mierzenia jakości usług help desk świadczonych przez dział IT powinna być skuteczność i ulepszenie działania, a nie koszty - wynika z badania Fusion Business Solutions.
Jak będzie zmieniał się rynek TV i wideo
Adam Jadczak
Ericsson przedstawił właśnie wyniki badania rynku TV & Video Consumer Trend Report 2011. Podstawowe wnioski to: wzrasta zainteresowanie oglądaniem na żądanie z wykorzystaniem Internetu, korzystanie z mediów społecznościowych wpływa na to, w jaki sposób ludzie oglądają telewizję, obserwowana jest też wysoka skłonność do płacenia za nowości.
LinkedIn rysuje portret przedsiębiorcy
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Kto będzie następnym Stevem Jobsem? Szansę ma osoba, która studiowała zarządzanie w Stanford University, jest wieku 30-39 lat, pracowała w Yahoo i obecnie mieszka w San Francisco. Skąd to wiadomo? LinkedIn, przejrzał ponad milion profili, aby rozszyfrować jakie cechy i umiejętności powinien posiadać współczesny przedsiębiorca.
PMR rewiduje prognozy dotyczące wzrostu polskiego rynku IT
(aja)
Po kryzysie z 2009 r. rynek IT w Polsce zanotował wyraźną poprawę wyników. Dobre prognozy są też na rok 2011. Wzrost liczby zamówień z sektora przedsiębiorstw pozwala ocenić możliwości wzrostu rynku na prawie 11%.
6 mld zł na ICT w przetargach publicznych w roku 2010
Adam Jadczak
Wartość przetargów na rozwiązania teleinformatyczne w sektorze publicznym w 2010 r. wyniosła blisko 6 mld zł - podaje IDC Poland. Aż 86% tej kwoty stanowiły wydatki na IT. Pozostałe na sprzęt i usługi telekomunikacyjne.
Transformacja przedsiębiorstw po kryzysie
Joanna Jurkojć
W tym roku widać znaczące ożywienie. Jednak jeszcze rok temu mieliśmy do czynienia z największym kryzysem po transformacji. Był to moment sprawdzenia istniejących strategii, umiejętności szybkiego dostosowania się do zaistniałych zmian na rynku.
Co z tajnymi danymi firmy robią pracownicy?
Andrzej Maciejewski
Pracodawcy nie powinni mieć złudzeń. Lojalność pracowników wobec firmy to bardzo krucha relacja, a wygasa wraz z rezygnacją lub zwolnieniem. Wraz z nimi nierzadko odchodzą niestety także poufne dane przedsiębiorstwa. Jak duża może być skala zjawiska widać po wynikach badania na zlecenie SailPoint, dostawcy rozwiązań bezpieczeństwa.
Dane źle zarządzane
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Co trzecia duża firma w Wielkiej Brytanii przyznaje, że straciła klienta lub potencjalnego klienta z powodu niekompletnych czy brakujących danych.
Czy technologie IT naprawdę są innowacyjne?
Wanda Żółcińska
Premierze tegorocznego wydania raportu COMPUTERWORLD TOP200 towarzyszyła debata oksfordzka na temat innowacji w IT i ich wpływu na funkcjonowanie firm.
Internet coraz zachłanniej zagarnia kolejne kawałki medialnego tortu
Dorota Konowrocka
Z najnowszego raportu firmy doradczo-analitycznej PwC "Global Entertainment & Media Outlook 2011-2015" wynika, że globalne wydatki na rozrywkę i media wzrosną z poziomu 1,4 bln USD w 2010 r. do 1,9 bln USD w 2015 r. przy średnim tempie wzrostu na poziomie 5,7% rocznie.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
27
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »