Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Biznes
Informacje makroekonomiczne
Badania/Metodologia badań
Badania/Metodologia badań
Pracownicy nerwowi z powodu ograniczeń w przeglądaniu sieci
IDG News Service, Wiktor Szpunar
Najnowsze badania Robert Half Technology pokazują, że pracownicy, którzy nie mogą przeglądać pewnych stron internetowych, coraz częściej zgłaszają swoje skargi. Ciekawie, po recesji, zmienia się też nastawienie pracowników do miejsca pracy i chwiejnej sytuacji ekonomicznej.
Google najbardziej pożądanym miejscem pracy
Monika Tomkiewicz
W rankingu "Najbardziej pożądanych pracodawców" stworzonym przez Antal International w dwóch kategoriach zwyciężyła firma Google. Polscy specjaliści i menedżerowie chcieliby też pracować dla IBM i Microsoftu.
Firmy IT nie zalewają rynku ofertami pracy
Monika Tomkiewicz
W przygotowywanym przez amerykański portal magazynu "Forbes" i stronę Indeed.com comiesięcznym rankingu 10 firm, które oferują najwięcej miejsc pracy jest tylko jedna firma z branży IT i jedna z e-handlu. Królują spółki związane ze służbą zdrowia i wojskowością.
Bezpieczeństwo informacyjne priorytetem instytucji finansowych
Monika Tomkiewicz
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Deloitte, globalne instytucje finansowe przywiązują coraz większą wagę do poprawy swojego bezpieczeństwa informacyjnego i są gotowe przeznaczyć na to duże fundusze. W porównaniu z ubiegłym rokiem prawie połowa badanych firm zwiększyła budżet przeznaczony na ten cel.
PMR: jedna trzecia MŚP nie korzysta z usług IT
Andrzej Maciejewski
Firma analityczna PMR wylicza, że prawie jedna trzecia małych i średnich firm nie korzysta w ogóle z usług IT. Zdecydowanie częściej czynią tak małe spółki(31%) niż średnie (18%).
Co warto czytać w Internecie: Borys Stokalski
Krzysztof Piątek
Internet zalewa nas ilością informacji. Które witryny warto odwiedzić? Skąd czerpać inspiracje? O miejscach w Sieci godnych polecenia opowiedział nam Borys Stokalski, wiceprezes Infovide-Matrix S.A.
Najlepsi stawiają na przywództwo
Monika Tomkiewicz
Jak wynika z badania przywództwa Top Companies for Leaders przeprowadzonego przez Hewitt Associates, firmy przyjazne liderom pracują nad rozwijaniem potencjału przywódczego w swoich organizacjach bez względu na warunki ekonomiczne. Umiejętnie łączą one rozwój przywództwa ze strategią biznesową i jasno definiują, które stanowiska i doświadczenia są kluczowe dla sukcesu organizacji.
Polska polityka innowacyjna mija się z potrzebami
Monika Tomkiewicz
Jak wynika z ekspertyzy "Determinanty rozwoju innowacyjności firmy w kontekście poziomu wykształcenia pracowników" przygotowanej na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska wypada najgorzej spośród krajów Unii Europejskiej w większości rankingów innowacyjności. Niestety polityka innowacyjności nie trafia w nasze główne problemy i potrzeby.
IT i media górują w rankingu przejęć i fuzji
Monika Tomkiewicz
Jak wynika z raportu "Rynek fuzji i przejęć (M&A) - Polska na tle Europy Środkowej" przygotowane przez KPMG i DealWatch, sektor informatyka, media, komunikacja i rozrywka był w minionym roku sektorem, w którym dokonano najwięcej fuzji i przejęć. Łącznie zawarto w tym sektorze prawie 100 transakcji o wartości prawie 1,3 mld euro.
Spodziewany dwucyfrowy wzrost sprzedaży urządzeń drukujących
Monika Tomkiewicz
Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę IDC, w 2010 roku w Polsce spodziewany jest dwucyfrowy wzrost sprzedaży urządzeń drukujących. Ma też wzrosnąć popularności usług outsourcingu druku.
Internet Standard prezentuje raport "adStandard 2010"
Michał Grzechowiak
Wartość polskiego rynku reklamy online, omówienie najważniejszych formatów reklamowych i modeli rozliczeń, wskaźniki efektywności reklamy graficznej, a także przegląd polskich sieci reklamowych i wydawców internetowych oraz badanie ich cenników - te i inne informacje znajdą Państwo w nowej publikacji serwisu Internet Standard. Zapraszamy do pobierania raportu!
Rośnie zapotrzebowanie na indywidualizację treści
Monika Tomkiewicz
Motorola opublikowała wyniki badania "European Media Engagement Barometer 2010". Wynika z nich, że przy dostępnym obecnie bogactwie treści konsumenci potrzebują większej pomocy w odnajdywaniu treści dla nich ważnych. 69 proc. Europejczyków frustruje się koniecznością przeglądania wielu źródeł przed znalezieniem treści, o którą im chodzi.
Polski rynek PC zanotował pierwszy spadkowy rok
Andrzej Maciejewski
Miniony rok był dla rynku komputerów PC w Polsce pierwszym rokiem spadkowym w historii - podaje firma analityczna IDC Polska
Kuleje w Polsce zarządzanie procesami
Monika Tomkiewicz
Jak wynika z przeprowadzonego przez serwis PROCESOWCY.PL badania, organizacje funkcjonujące w Polsce mają wysoką świadomość procesową w zakresie identyfikowania i opisywania procesów. Gorzej wygląda sytuacja jeśli chodzi o zarządzanie zidentyfikowanymi procesami.
Współpraca Contact Center i RMC
Andrzej Maciejewski
Contact Center i RMC bedą współpracować przy realizacji badań marketingowych metodą CATI - wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych.
Poprzednia
strona
1
...
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
27
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »