Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Biznes
Informacje makroekonomiczne
Badania/Metodologia badań
Badania/Metodologia badań
Starlink: wartość reklamy w polskim Internecie wciąż rośnie
Michał Berezowski
Starlink przeprowadził badanie, z którego wynika, że polski rynek reklamowy cały czas się rozwija - w pierwszym kwartale 2011 roku jego wartość wyniosła 1,631 mld zł, co jest wzrostem o 2,7 procenta. Znacznie mocniej poszybowała w górę reklama internetowa, na którą wydano aż o 20,9 procenta więcej.
Internet siłą polskiej gospodarki
Monika Tomkiewicz
Biznes internetowy staje się siłą napędową polskiej gospodarki. Jak wynika z raportu Boston Consulting Group dziś Internet stanowi 2,7 proc. polskiego PKB. W 2015 r. ma to już być prawie 77 mld zł, czyli 4,1 proc. PKB i będzie miał wtedy wyższy udział w PKB niż sektor finansowy, energetyczny czy ochrona zdrowia.
Najcenniejszą marką na świecie okazał się...
Adam Jadczak
...Apple, wyprzedzając Google, który zajmował pozycję lidera przez ostatnie 4 lata wynika z tegorocznego rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 przygotowywanego przez firmę Millward Brown Optimor.
Android nadal rośnie kosztem BlackBerry
IDG News Service, Wiktor Szpunar
Google Android wciąż zwiększa swoje udziały w rynku mobilnych systemów operacyjnych w USA. Czyni to głównie kosztem systemu BlackBerry, który traci użytkowników nieprzerwanie od ponad pół roku.
Linux i Mac OS rosną coraz szybciej
IDG News Service, Wiktor Szpunar
Microsoft nadal dominuje na rynku systemów operacyjnych. Jednak to Linux i Mac OS najszybciej rozwijały się w 2010 roku.
Electronic Arts krytykuje raport NPD Group
Karol Jaskuła
Electronic Arts ostro skrytykowała najnowszy raport firmy badawczej NPD Group, dotyczący sprzedaży gier. Według przedstawicieli EA wprowadza on w błąd wszystkich przedstawicieli branży. Raport nie zawiera bowiem danych z cyfrowej sprzedaży gier.
Raport Mobilny Internet 50+
Michał Berezowski
Zespół badaczy akademickich zaprezentował wyniki przygotowanego z inicjatywy iPlusa raportu "Mobilny Internet 50+". Tematem raportu było użytkowanie Internetu mobilnego przez osoby powyżej 50. roku życia.
Tabletowa rewolucja to mit dla bogatych
Wiktor Szpunar
To prawda, iPad jest prawdopodobnie najszybciej sprzedającym się urządzeniem elektronicznym w historii. Jednak badania pokazują też, że tabletów używa tylko 0,3 proc. ludzi na świecie.
Rynek reklamy internetowej w Polsce w 2010 roku wart jest prawie 1,6 mld złotych!
Michał Berezowski
Badanie IAB AdEx za 2010 rok, którego wyniki poznaliśmy na konferencji adStandard 2011 link or like, wskazuje na utrzymywanie się dwucyfrowego trendu wzrostowego wydatków na reklamę online. Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w 2010 roku wyniosła 1 578 mln zł, czyli 204 mln więcej niż w 2009 r.
Cisco: CIO coraz bardziej lubią chmury
Monika Tomkiewicz
Dyrektorzy IT prognozują znaczny wzrost popularności chmur prywatnych i publicznych w najbliższym czasie. Wirtualizacja serwerów i wdrażanie ujednoliconej infrastruktury centrów przetwarzania danych zostały przez nich uznane za dwie najważniejsze tendencje w światowej branży informatycznej - wynika z ostatniej części raportu z cyklu badań Cisco® Connected World Report.
Czas na e-commerce w Polsce
Wiktor Szpunar
Najnowsze wyniki badań pokazują, że rynek zakupów internetowych w Polsce jest wart nawet 17,63 mld złotych. Polskie sklepy internetowe rosną o 35 proc. w skali rocznej, a według analityków w tym roku klienci zostawią w nich o 1 mld złotych więcej niż w ubiegłym.
Umiejętności informatyczne Polaków - raport GUS
Monika Tomkiewicz
Od 2006 r. GUS bada też do czego ludzie wykorzystują komputery i Internet. Z raportu wynika, że korzystając z komputera Polacy najczęściej kopiują i przenoszą pliki, wysyłają e-maile i kopiują i wklejają fragmenty dokumentów. Zdecydowanie rzadziej używają arkuszy kalkulacyjnych. Natomiast korzystając z Internetu najczęściej korzystają z wyszukiwarka internetowej.
Zakupy grupowe rosną w siłę
Wiktor Szpunar
Najnowszy raport PBI pokazuje, że polscy internauci coraz chętniej korzystają z zakupów grupowych. W listopadzie 2010 r. na strony Gruopon.pl i Gruper.pl weszło łącznie 3,2 mln użytkowników. W sieci powstają kolejne witryny oferujące internautom obniżki cen przekraczające 50 proc. wartości towarów i usług.
Systemy ERP i CRM w polskich przedsiębiorstwach - raport GUS
Monika Tomkiewicz
W 2009 i 2010 r. Główny Urząd Statystyczny badał też problematykę wykorzystania systemów informatycznych ERP i CRM przez polskie przedsiębiorstwa. Inaczej niż w USA i Europie Zachodniej, w Polsce nie wszystkie firmy posiadają już systemy tej klasy.
Automatyczna wymiana danych z podmiotami zewnętrznymi w polskich firmach - raport GUS
Monika Tomkiewicz
Przedsiębiorstwa coraz częściej wymieniają informację między sobą oraz innymi systemami ICT za pomocą automatycznej wymiany danych. W 2009 r. była to co trzecia firma, w 2010 r. prawie co druga. Automatyczną wymianę danych wykorzystują najliczniej przedsiębiorstwa duże. W 2010 r. było ich aż 78%.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
27
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »