Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Biznes
Dostawcy usług i rozwiązań
Outsourcing/przetwarzanie danych
BPO (Business Process Outsourcing)
BPO (Business Process Outsourcing)
W Poznaniu ruszyło międzynarodowe centrum obsługi IT firmy Ciber
Adam Jadczak
W centrum usługowe koncern Ciber zainwestował 1,5 mln zł. Pracę znajdzie tu docelowo 200 osób, oferujących całodobowe wsparcie IT dla klientów z całego świata.
Itelligence wygrało przetarg na usługi hostingu systemów biznesowych dla J.W. Construction
(pw)
W ramach trzyletniej umowy itelligence będzie świadczyć dla J.W. Construction Holding m.in. usługi hostingu i wsparcia aplikacyjnego dla systemów SAP oraz Pivotal CRM.
Call One, spółka z grupy ArchiDoc, ma nowego dyrektora zarządzającego
Andrzej Maciejewski
Został nim Paweł Wągrodzki. Wzmocni zespół odpowiedzialny za rozwój firmy, koncentrując się przede wszystkim na pozyskiwaniu nowych klientów.
Infosys BPO stawia na konsulting
Monika Tomkiewicz
W 2010 roku firma planuje ze szczególnym naciskiem rozwijać usługi doradcze. Już dziś polskie centrum obsługuje 50% wartości kontraktów konsultingowych Infosys BPO na świecie.
Gartner: Rynek outsourcingu BPO czeka konsolidacja
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Według analityków firmy Gartner jedna na cztery spółki świadczące usługi outsourcingu procesów biznesowych w ciągu najbliższych trzech lat zniknie z rynku na skutek przejęcia ze strony większego konkurenta.
Był Axel Springer Kontakt, jest DataContact
Andrzej Maciejewski
Jacek Barankiewicz wykupił od koncernu Axel Springer w drodze procedury MBO spółkę Axel Springer Kontakt. Nowa firma działa pod szyldem DataContact.
5000 osób w Capgemini Polska? Całkiem możliwe...
(aja)
Polski oddział Capgemini w 2008 r. był najszybciej rozwijającą się - pod względem wzrostu liczby pracowników - firmą w Polsce (wg raportu Computerworld TOP200). Liczba ich zwiększyła się o prawie 900 osób, a od początku tego roku o kolejne 200.
PCM: outsourcing obsługi klienta
Andrzej Maciejewski
Biuro Obsługi Klienta na zlecenie to nowa usługa Polskiego Centrum Marketingowego.
Ericsson otworzył w Polsce centrum Global Service Delivery
(wp), (aja)
Do końca roku Ericsson planuje zatrudnić w centrum kolejnych 50 pracowników. Obecnie pracuje tam 115 inżynierów.
Gartner: Czechy i Polska najlepiej przygotowane do offshoringu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Piotr Waszczuk
Z opublikowanego kilka dni temu raportu wynika, że pod względem uwarunkowań mających wpływ na powodzenie inwestycji w offshoring Polska jest drugim krajem Europy Środkowo-Wschodniej i siódmym w regionie EMEA. Analitycy spodziewają się również wzrostu popularności nearshoringu.
Optimus spróbuje sił w outsourcingu
Andrzej Maciejewski
Spółka zapowiada wejście na rynek usług business process outsourcing (BPO), wykorzystując własną infrastrukturę serwerową. Nową ofertę Optimus zamierza kierować do firm ubezpieczeniowych, linii lotniczych oraz firm turystycznych, w tym także zagranicznych.
Zarządzanie: innowacja wymaga zmian procesów
Piotr Waszczuk
Wzrastające koszty zasobów biznesowych zmuszają firmy do optymalizacji wykorzystania posiadanych środków. Lepsze wykorzystanie zasobów bezpośrednio przekłada się na zwiększenie przewagi konkurencyjnej nad innymi przedsiębiorstwami. Jednak w przypadku wielu, zwłaszcza dojrzałych organizacji podniesienie efektywności jest możliwe tylko dzięki optymalizacji procesów biznesowych. Służą temu narzędzia BPM, o których dyskutowano podczas tegorocznej konferencji ARIS ProcessWorld. Okazją do dalszej dyskusji będzie m.in. zaplanowana na październik br. polska konferencja - ARIS ProcessDay.
Więcej outsourcingu i offshoringu usług IT
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Według analityków Gartnera w 2011 roku koszty outsourcingu będą stanowiły średnio 30% wydatków na IT. W następnych latach zmieni się specyfika działań wyprowadzanych poza organizację. Wzrośnie również popularność offshoringu procesów biznesowych.
Centrum HR Wipro prawdopodobnie w Polsce
Monika Tomkiewicz
Firma Wipro, komputerowy gigant z Indii, planuje otworzyć w Polsce centrum HR na całą Europę. W call center pracę ma znaleźć 60 osób, a w całym oddziale 180-200.
Polska: hinduskie IT buduje bazy
Monika Tomkiewicz
Jak donosi Rzeczpospolita, swoje bazy w Polsce tworzą kolejne indyjskie koncerny świadczące usługi informatyczne dla firm, a wśród nich m.in. HCL Technologies, ZenSar Technologies, Tata Consulting Service. Jak tłumaczy prezes jednego z tych koncernów - Polska jest dobrym miejscem na kolejne centrum, gdyż europejscy klienci często wymagają lokalnej obsługi, a poza tym europejskie przepisy ochrony danych utrudniają w określonych przypadkach świadczenie outsourcingu z Indii.
Poprzednia
strona
1
2
3
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »