PCM: outsourcing obsługi klienta

Biuro Obsługi Klienta na zlecenie to nowa usługa Polskiego Centrum Marketingowego.

Projekt budowy Biura Obsługi Klienta w PCM został częściowo dofinansowany ze środków Unii Europejskiej uzyskanych w ramach konkursu organizowanego przez Regionalny Program Operacyjny. BOK jest równolegle uruchamiany w warszawskiej siedzibie PCM oraz w oddziale w Lublinie. Wartość dofinansowania ze środków unijnych dla tych lokalizacji wyniosła odpowiednio 40% i 80%, a całkowita wartość projektu to 5 mln złotych.

Jak podaje PCM, w zależności od potrzeb zleceniodawcy BOK może świadczyć usługi infolinii o tematyce technicznej, informacyjnej, sprzedażowej lub reklamacyjnej. Nowe contact center może również pełnić funkcje związane z obsługą back office, czyli obsługą korespondencji oraz reklamacji. Działania będą wspierane kanałami obejmującymi połączenia głosowe, sms, fax, oraz wysyłki mailingowe i pocztowe. PCM oferuje usługi w oparciu o własne systemy CRM, workflow, fax server oraz IVR. Każdy z nich posiada funkcje obsługi procesów realizacji zleceń i raportowania przez internet. Spółka może również świadczyć usługi w oparciu o systemy klienta.

"Coraz więcej menedżerów przekonuje się, że contact center pełni funkcję strategiczną w przedsiębiorstwie i jest niezbędne do podnoszenia jakości obsługi klienta. Sektor contact center rozwija się w Polsce w niezwykle dynamicznym tempie. Mimo rosnącego użycia systemów samoobsługowych, niejednokrotnie klient potrzebuje pomocy, rady lub obsługi sprzedażowej, które może mu zapewnić tylko odpowiednio przeszkolony i kompetentny konsultant" - argumentuje Jan Załęcki, prezes PCM.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200