Współpraca Contact Center i RMC
- Andrzej Maciejewski,
- 17.02.2010, godz. 15:42
Contact Center i RMC bedą współpracować przy realizacji badań marketingowych metodą CATI - wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych.
Firma RMC będzie odpowiedzialna za realizację merytorycznych elementów usługi CATI, w tym budowę kwestionariuszy, przygotowywanie raportów i analiz badawczych. Contact Center skoncentruje się na przygotowaniu pełnego zaplecza teleinformatycznego zgodnego z wymogami zlecenia oraz zajmie się realizacją wywiadów telefonicznych z respondentami.
Jak informmuje spółka Contact Center, rozdzielenie części merytorycznej i operacyjnej badań umożliwi każdej z firm skoncentrowanie się na własnych obszarach specjalizacji. Współpraca ma służyć optymalizację procesu świadczenia usługi badań marketingowych, szybszy rozwój oferty, rozszerzenie zakresu i tematyki badań oraz zapewnienie wyższej jakości usług. Ponadto ma zmaksymalizować rzetelność i obiektywizm badań, dzięki niezależnemu konstruowaniu i przeprowadzaniu ankiet.