Współpraca Contact Center i RMC

Contact Center i RMC bedą współpracować przy realizacji badań marketingowych metodą CATI - wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych.

Firma RMC będzie odpowiedzialna za realizację merytorycznych elementów usługi CATI, w tym budowę kwestionariuszy, przygotowywanie raportów i analiz badawczych. Contact Center skoncentruje się na przygotowaniu pełnego zaplecza teleinformatycznego zgodnego z wymogami zlecenia oraz zajmie się realizacją wywiadów telefonicznych z respondentami.

Jak informmuje spółka Contact Center, rozdzielenie części merytorycznej i operacyjnej badań umożliwi każdej z firm skoncentrowanie się na własnych obszarach specjalizacji. Współpraca ma służyć optymalizację procesu świadczenia usługi badań marketingowych, szybszy rozwój oferty, rozszerzenie zakresu i tematyki badań oraz zapewnienie wyższej jakości usług. Ponadto ma zmaksymalizować rzetelność i obiektywizm badań, dzięki niezależnemu konstruowaniu i przeprowadzaniu ankiet.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200