Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Biznes
Dostawcy usług i rozwiązań
Outsourcing/przetwarzanie danych
Offshore outsourcing
Offshore outsourcing
Outsourcing w poszukiwaniu wartości
Szymon Augustyniak
Badanie zrealizowane przez Saugatuck Technology stwierdza, że wzrost wielkości outsourcingu informatyki i procesów biznesowych utrzyma się do końca bieżącej dekady. Wzrost ten będzie związany z dokonywaną przez firmy zmianą strategiczną w swoich tradycyjnych wartościach biznesowych i operacjach.
Comarch zaprasza na Wschód
Andrzej Maciejewski
Tegoroczna ekspozycja polskiej firmy na targach CeBIT zatytułowana jest Comarch - Your Partner for Eastern Europe. O nowym projekcie krakowskiego integratora w rozmowie z Computerworld online opowiada wiceprezes zarządu Paweł Przewięźlikowski.
Telekomy za granicę
Computerworld
Do 2008 r. około 275 tys. etatów z sektora telekomunikacyjnego zostanie przeniesione poza granice Stanów Zjednoczonych - wynika z najnowszego raportu Deloitte Research. Zdaniem firmy doradczej, oszczędności z tego tytułu mogą sięgnąć 20-30 proc. Według szacunków Deloitte, branża telekomunikacyjna do 2008 r. może zaoszczędzić rocznie 14 mld USD, dzięki rozszerzonym możliwościom call centers i odpowiedniego wykorzystania rosnącego potencjału usług mobilnych, w tym szerokopasmowych.
Poprzednia
strona
1
2
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »