Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Biznes
Dostawcy usług i rozwiązań
Dostawcy usług
Dostawcy usług serwisowych
Dostawcy usług serwisowych
Rekordowa liczba kontraktów - usługi IT zyskują na popularności
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Zdaniem analityków firmy Ovum światowy rynek usług IT wchodzi w okres wzrostu. W drugim kwartale br. liczba zawartych kontraktów dotyczących takich usług była o 14 proc. wyższa niż trzy miesiące wcześniej. Według ekspertów dla tego sektora branży IT to najlepszy kwartał od ponad roku.
Vobis: serwis sprzętu również w salonie
Andrzej Maciejewski
Vobis Digital rusza z pilotażową usługą serwisu sprzętu komputerowego i multimedialnego w salonie sprzedaży.
Firmy świadczące usługi serwisowe w 2008 roku
(idg)
Zestawienie firm świadczących usługi serwisowe w 2008 roku
Centertel i Ram-Serwis umówione na serwis notebooków Maxdata i Belinea
Computerworld
Spółka PTK Centertel podpisała umowę z RAM-SERWIS na świadczenie serwisu gwarancyjnego dla notebooków Maxdata i Belinea.
Support SAP będzie lepszy, ale droższy
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Od 1 stycznia 2009 roku klienci SAP mogą spodziewać się wzrostu opłat za wsparcie techniczne. W ramach, rozpoczętej już, zmiany modelu wsparcia technicznego klienci będą mogli bezpłatnie korzystać z nowych usług do końca br. Opłaty mają rosnąć stopniowo do 2012 roku. Docelowo opłata za support ma wynosić 22 proc. wartości licencji.
Sygnity tworzy centrum serwisowe dla Grupy
Adam Jadczak
Powstanie ono na bazie spółki Computerland Serwis, która zostanie wniesiona jako aport do działającego samodzielnie poznańskiego oddziału spółki w zamian za objęcie nowych udziałów w Computerland Serwis o wartości prawie 15 mln zł.
Datacom partnerem serwisowym IBM
Krzysztof Pietrzak
Firma Datacom Systems poinformowała, iż została Autoryzowanym Partnerem Serwisowym IBM. Firma upoważniona została do świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w zakresie sprzętu komputerowego.
Panasonic Polska wprowadza e-Gwarancję
Juliusz Kornaszewski
Panasonic Polska poinformował o wprowadzeniu nowego systemu gwarancyjnego, którego celem jest uproszczenie formalności związanych z realizacją procedur reklamacyjnych.
Siemens: kontrakt z Allianz Polska
NetWorld OnLine
Siemens i Allianz Polska podpisały trzyletnią umowę na obsługę systemu teleinformatycznego w polskich oddziałach ubezpieczyciela. Wartość kontraktu wynosi ok. 1,5 mln euro.
Getronics: usługi serwisowe dla Della
Andrzej Maciejewski
Polski oddział Getronics poszerza współpracę z Dellem. Spółka uzyskała tytuł Dell Service Provider i będzie świadczyć usługi serwisowe sprzętu amerykańskiego producenta w Polsce. Do tej pory jedynym partnerem Della w tym zakresie była spółka Computer Service Support.
Acer serwisuje w Czechach
Juliusz Kornaszewski
Acer uruchomił własne Centrum Serwisowe z siedzibą w Brnie w Czechach. Placówka ta oprócz Polski obsługuje także Słowację i Węgry.
Rusza centrum Guest-Tek
Jarosław Ochab
Kanadyjska firma Guest-Tek ogłosiła oficjalne uruchomienie swojego centrum serwisowego w Polsce. Spółka rozważa także wejście na nasz rynek z usługami dostępowymi dla branży hotelarskiej.
Emax zarabia na wsparciu i serwisie
Computerworld
Spółka będzie świadczyć usługi obsługi serwisowej i utrzymania systemów opracowania korespondencji masowej w Telekomunikacji Polskiej. Operator zapłaci za to Emaksowi ponad 13,7 mln zł.
Warszawskie call center kanadyjskiego dostawcy internetu
Jarosław Ochab
Firma Guest-Tek, oferująca usługi dostępowe dla branży hotelarskiej, uruchamia w Polsce swoje pierwsze europejskie centrum serwisowe. Docelowo prace ma znaleźć w nim nawet 200 osób.
Zdalna pomoc techniczna od CA
Computerworld Online
Computer Associates uruchomiła usługi telefonicznego wsparcia technicznego. Na mocy zawartej z CA umowy świadczy je spółka FixIT.
1
2
3
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »