Siemens: kontrakt z Allianz Polska

Siemens i Allianz Polska podpisały trzyletnią umowę na obsługę systemu teleinformatycznego w polskich oddziałach ubezpieczyciela. Wartość kontraktu wynosi ok. 1,5 mln euro.

W ramach umowy specjaliści z Siemens Business Services będą wspierać z zakresu teleinformatyki ponad 1700 użytkowników stacji roboczych w Allianz Polska oraz współpracować z działem IT ubezpieczyciela. Kontrakt obejmuje także stworzenie i wdrożenie w ciągu miesiąca centralnego punktu przyjmowania zgłoszeń (helpdesk).

Siemens i Allianz współpracują w skali globalnej od lat. Podpisany kontrakt jest dla Siemens Business Services trzecią tego typu umową z ubezpieczycielami działającymi na polskim rynku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200