Zespół SGH wśród zwycięzców Google Online Marketing Challenge
- Krzysztof Piątek,
- 27.07.2010, godz. 09:52
Drugi rok z rzędu zespół studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie znalazł się wśród najlepszych w konkursie Google Online Marketing Challenge.
Więcej o Google:
- Wyniki Google za drugi kwartał: rekordowy przychód, zysk poniżej oczekiwań
- Google Premier - program dla przedsiębiorstw coraz popularniejszy
- Bing rośnie, Google traci
- Komisja Europejska uważa, że Google łamie przepisy antymonopolowe
- Google: 700 mln za wyszukiwanie połączeń lotniczych
Więcej o sukcesach młodych Polaków:
"Zwycięski zespół z Polski stworzył kreatywną kampanię dla szkoły tańca i zapewnił klientowi pożądane rezultaty. Zespół składa się z osób o różnych zainteresowaniach, co nie przeszkodziło im w bardzo owocnej współpracy i dobrym wykorzystaniu czasu przeznaczonego na przygotowanie kampanii" - mówi Larry Neale, juror konkursu Google Online Marketing Challenge.
Wśród wyróżnionych półfinalistów znalazła się też grupa z Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu pod opieką Wojciecha Czarta, która zaplanowała kampanię firmy Audio Market.
W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział 3 tysiące zespołów z 65 krajów. "Polska jest krajem, z którego najwięcej zespołów dostało się do grona finalistów. Widać jak dobrą pracę w tym zakresie wykonały polskie uczelnie, czego najlepszym przykładem jest warszawskie SGH, które zostało zwycięzcą konkursu w regionie EMEA już drugi rok z rzędu" - komentuje Alex Gibelalde, organizator konkursu z Google.
Konkurs Google Online Marketing Challenge jest ćwiczeniem odbywającym się w ramach zajęć na uczelni, umożliwiającym studentom zdobycie praktycznego doświadczenia w zakresie reklamy internetowej. Zespoły uczelniane otrzymały ekwiwalent 200 dolarów z przeznaczeniem na reklamę w programie Google AdWords. Ich zadaniem było nawiązanie współpracy z lokalną firmą i opracowanie dla niej skutecznej kampanii marketingowej w Internecie.