Zespół SGH wśród zwycięzców Google Online Marketing Challenge

Drugi rok z rzędu zespół studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie znalazł się wśród najlepszych w konkursie Google Online Marketing Challenge.

Studenci SGH w składzie Barbara Feliszek, Aleksandra Puchta, Antoni Rościszewski, Piotr Miąskiewicz, Marek Pyra (opiekun naukowy Marcin Dudek) okazali się najlepsi w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). W ramach konkursu zespół przygotował kampanię reklamową dla szkoły tańca Riviera.

"Zwycięski zespół z Polski stworzył kreatywną kampanię dla szkoły tańca i zapewnił klientowi pożądane rezultaty. Zespół składa się z osób o różnych zainteresowaniach, co nie przeszkodziło im w bardzo owocnej współpracy i dobrym wykorzystaniu czasu przeznaczonego na przygotowanie kampanii" - mówi Larry Neale, juror konkursu Google Online Marketing Challenge.

Wśród wyróżnionych półfinalistów znalazła się też grupa z Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu pod opieką Wojciecha Czarta, która zaplanowała kampanię firmy Audio Market.

W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział 3 tysiące zespołów z 65 krajów. "Polska jest krajem, z którego najwięcej zespołów dostało się do grona finalistów. Widać jak dobrą pracę w tym zakresie wykonały polskie uczelnie, czego najlepszym przykładem jest warszawskie SGH, które zostało zwycięzcą konkursu w regionie EMEA już drugi rok z rzędu" - komentuje Alex Gibelalde, organizator konkursu z Google.

Konkurs Google Online Marketing Challenge jest ćwiczeniem odbywającym się w ramach zajęć na uczelni, umożliwiającym studentom zdobycie praktycznego doświadczenia w zakresie reklamy internetowej. Zespoły uczelniane otrzymały ekwiwalent 200 dolarów z przeznaczeniem na reklamę w programie Google AdWords. Ich zadaniem było nawiązanie współpracy z lokalną firmą i opracowanie dla niej skutecznej kampanii marketingowej w Internecie.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200