Z call center na Hawaje

Oto zwycięska rozmowa, która zdobyła główną nagrodę w konkursie "Niezwykłe interakcje" organizowanym przez Interactive Intelligence.

Dwuosobową wycieczkę na Hawaje wygrała Tracy R., specjalista ds. obsługi klienta w banku z Tennessee w USA. Jej rozmowa zdobyła najwięcej głosów w internetowym plebiscycie na witrynie OutrageousInteractions.com. "Pewnego dnia zadzwonił do nas bardzo zdenerwowany mężczyzna" - wspomina zwyciężczyni:

Klient: Ktoś pomalował ścianę naprzeciwko oddziału mojej firmy!

Ja: Dzień dobry, czym mogę Panu służyć?

Dlaczego do licha pomalowali tą ścianę?

Być może farba była stara albo starali się pokryć graffiti. Wszyscy wolimy, gdy budynki wyglądają świeżo.

Acha, a ja teraz nie mam mojego numeru PIN! I jak mam wybrać pieniądze?

Przepraszam? Nie rozumiem" - powiedziałam, kompletnie oszołomiona

Spisałem mój numer PIN na ścianie naprzeciw mojego biura, a teraz go zamalowano! No i po co to zrobili?

Prawdopodobnie chcieli zakryć chuligańskie graffiti. Z przyjemnością wyślemy ponownie numer PIN na Pański adres...

Źródło: Interactive Intelligence

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200