Sekretarka, archiwum i sprzedawca w jednym

Altitude Software zaczęła oferować w Polsce własną aplikację do zarządzania komunikacją z klientami, przeznaczoną dla firm planujących rozszerzać sieć kontaktów z klientami (sprzedaż, zakup, akwizycja, rejestracja) za pomocą własnego ośrodka kontaktowego contact center.

Kompletne oprogramowanie Altitude Software dla firmowych ośrodków contact center zawiera kilka wzajemnie się uzupełniających aplikacji o jednolitych interfejsach, wraz z podsystemem Altitude uSupervisor do zarządzania tymi aplikacjami. Podsystem umożliwia planowanie priorytetów, wyznaczanie zespołów agentów i trybów pracy, ujednolicenie kolejki dla wszystkich kanałów informacji oraz nanoszenie korekt optymalizacyjnych działanie telecentrum. Pozwala również na monitorowanie wydajności pracy konsultantów i świadczenia poszczególnych usług.

Do podstawowych aplikacji telecentrum dostarczanych wraz z systemem należą: Altitude uAgent (aplikacja obsługi konsultantów), Altitude Voice (obsługa, przekierowanie i nadawanie priorytetów połączeniom zewnętrznym), Altitude E-mail (odbiór, filtracja i wysyłka poczty mailowej), Altitude IVR (początkowy kontakt interaktywny z klientami telecentrum) oraz aplikacja Altitude Collaborator, która integruje pracę agentów z serwisami na stronach WWW.

Systemowe opcje obsługi klientów pozwalają na dokonywanie przez telecentrum zwrotnych połączeń Callback wstępnie zaznaczanych przez klienta na stronach WWW, synchronizację działania przeglądarki WWW klienta z pracą konsultanta telecentrum za pośrednictwem aplikacji Collaborate (samodzielne wypełnianie formularzy) oraz dostęp do aplikacji Web chat używanej, gdy wszystkie linie telefoniczne klienta są zajęte. Do rejestracji rozmów z klientami, niezbędnej w tworzeniu profili użytkowników, oraz do oceny jakości pracy konsultantów można korzystać z Altitude Voice Recorder.

Altitude Software współpracuje z wieloma systemami operacyjnymi: NT/Windows, AIX, Linux, Solaris; bazami danych SQL Serwer, Oracle, Informix; centralami TDM i IP Alcatel, Asterisk, Avaya, Cisco Digitro, Ericsson, Nortel, Phillips, Siemens. System pozwala również na migrację do platform opartych na innych technologiach, bez wymiany aplikacji. Dystrybucją w Polsce platformy Altitude wraz z udostępnianiem kontaktów z klientami we własnym telecentrum zajmuje się Instytut Postępowania Twórczego (IPT) zlokalizowany we Wrocławiu (www.ipt.pl).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200