Rozwój sieci partnerskiej na potrzeby sprzedaży Atmosfery
- (aja),
- 15.04.2009, godz. 10:21
ATM postanowił stworzyć system sprzedaży aplikacji Service Desk poprzez sieć partnerską. Umożliwić ma to dostęp do rozwiązań Atmosfery średnim i małym firmom.
W ciągu ostatnich dziesięciu lat systemy Service Desk z rodziny Atmosfera zostały wdrożone w wielu organizacjach. Rozwiązania okazały się skuteczne nie tylko w dużych działach IT, ale również w zarządzaniu innymi departamentami. "ATM jako jedyna spółka w Polsce może poszczycić się aplikacjami zgodnymi ze standardami ITIL - Information Technology Infrastructure Library, czyli swoistym kodeksem postępowania dla działów IT, określającym jak skutecznie i efektywnie oferować usługi informatyczne. Zgodność z ITIL potwierdza certyfikat Pink Verify nadawany przez niezależną organizację Pink Elephant" - twierdzą przedstawiciele spółki. Atmosfera jest produktem ustandaryzowanym, co umożliwia szybkie wdrożenia - przewidywany czas wdrożenia wynosi miesiąc - przy zachowaniu możliwości indywidualnego dostosowania aplikacji do potrzeb konkretnej firmy.
ATM gwarantuje partnerom wsparcie zarówno w dziedzinie szkoleń dla osób zajmujących się wdrożeniami, jak i dla działów sprzedaży i marketingu. Szkolenia te kończą się egzaminem i otrzymaniem certyfikatu. ATM oferuje także pomoc w działaniach marketingowych, dostarcza materiały promocyjne, portal partnerski i wsparcie przy organizacji kampanii reklamowej.