Rekordy w konkursie Złota Strona Emitenta

5 sierpnia 2010 roku rozpoczął się II etap Konkursu Złota Strona Emitenta 2010, w którym wybierane są najlepsze witryny internetowe spółek giełdowych. Do II etapu Konkursu zakwalifikowała się rekordowa liczba 57 spółek. Zbliżony czas odpowiedzi na pytanie fikcyjnego inwestora spowodował, że w dwóch kategoriach do kolejnego etapu konkursu przeszło więcej spółek niż przewiduje regulamin.

Celem konkursu Złota Strona Emitenta jest promocja stron internetowych spółek giełdowych, jako przyjaznej, efektywnej i nowoczesnej formy komunikowania się emitenta z inwestorami, akcjonariuszami oraz środowiskiem biznesowym.

W I etapie najważniejsza była szybkość i jakości odpowiedzi emitentów na pytania inwestorów. W tegorocznej, czwartej edycji Konkursu maksymalną liczbę punktów w tym kryterium otrzymało 108 spośród 522 ocenianych spółek giełdowych. Oznacza to, że 20,69% badanych spółek odpowiedziało merytorycznie na trzy pytania fikcyjnego inwestora w ciągu 24 godzin. Zdaniem organizatorów konkursu to bardzo dobry znak i pozytywnie świadczy o spółkach giełdowych, ponieważ możliwość szybkiej komunikacji inwestorów ze spółką giełdową jest niezwykle istotna dla jej otoczenia.

W rozpoczętym wczoraj II etapie Konkursu, jury oceniać będzie 57 witryn internetowych spółek giełdowych pod kątem m.in. jasności komunikatu i zawartości informacyjnej, innowacyjności komunikacji, intuicyjności, ergonomii, zgodności z regułami nawigacji, poprawności zastosowanych technologii i estetyki strony.

Wyniki II etapu Konkursu zostaną ogłoszone 6 września 2010 roku. Patronem medialnym konkursu jest Tygodnik Computerworld.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200