RSA rezygnuje z opłat za przywracanie umów serwisowych

RSA informuje, że nie będzie pobierać od użytkowników opłat za przywrócenie umów serwisowych ("reinstatement fees"). Dotyczy to umów, które wygasły w 2010 roku i nie zostały wznowione w terminie do 31 lipca 2011 roku.

W standardowym, dotychczasowym trybie, producent pobierał dodatkową opłatę związaną z reaktywacją umów serwisowych. Teraz RSA umożliwi ich wznowienie bez dodatkowych kosztów. Aby skorzystać z tej oferty, klienci muszą odnowić wygasłą umowę do 26 września br.

Produkty RSA zapewniają między innymi bezpieczne przetwarzanie danych w chmurze i każdym innym wirtualnym środowisku. Użytkownicy mogą też liczyć na kontrolę krytycznych informacji biznesowych z potwierdzeniem tożsamości, jak również zabezpieczenie przed utratą danych i ochronę przed oszustwami internetowymi. Poszczególne rozwiązania korzystają między innymi z technologii DLP (Data Loss Prevention) i SIEM (Security Information and Event Management). Systemy RSA pozwalają także na szyfrowanie i uwierzytelnianie za pomocą tokenów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200