Koszmar call center - 5 lat czekał na połączenie

Film autorstwa Tima Merlau zatytułowany "Proszę czekać" opowiada historię klienta, który oczekuje na rozmowę z agentem call center już od pięciu lat. Na szczęście jest to historia fikcyjna, a film o którym mowa zdobył główną nagrodę w konkursie "Niezwykłe interakcje", organizowanym przez firmę Interactive Intelligence.

Wszystko o call center:

Interactive Intelligence to międzynarodowa spółka specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, służących do automatyzacji centrów obsługi klienta. Firma w 2009 r. zainicjowała konkurs "Niezwykłe historie", którego celem było zgromadzenie najbardziej oryginalnych i zabawnych opisów kontaktów z klientem.

W tym roku konkurs został rozszerzony o możliwość dodawania filmów, związanych z tematyką call center. Laureatem pierwszej edycji "Niezwykłych interakcji" został Tim Merlau, autor filmu "Proszę czekać".

Marcin Grygielski, dyrektor regionalny Interactive Intelligence na Europę Środkową i Wschodnią, powiedział: "Ta historia zasługuje na nagrodę ze względu na ogromne poczucie humoru z jakim przedstawia tematykę call center. Niezależnie od tego, czy identyfikujemy się z czekającym na połączenie Danem czy też trzymającym go w zawieszeniu agentem, ten krótki film zapewnia każdemu widzowi sporo dobrej zabawy".

"Proszę czekać" - zobacz film:

Zwycięstwo w konkursie ma dla Merlau również wymiar finansowy - twórca otrzyma w nagrodę 5 tys. dolarów.

W konkursie można było zgłaszać filmy oparte na prawdziwej lub fikcyjnej historii, dotyczącej interakcji pomiędzy klientem a agentem, telemarketerem lub automatycznym systemem głosowym. Zgłoszone produkcje można obejrzeć na stronie Outrageous Interactions.

Więcej informacji: Interactive Intelligence

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200