Koszmar call center - 5 lat czekał na połączenie
- 17.06.2010, godz. 12:55
Film autorstwa Tima Merlau zatytułowany "Proszę czekać" opowiada historię klienta, który oczekuje na rozmowę z agentem call center już od pięciu lat. Na szczęście jest to historia fikcyjna, a film o którym mowa zdobył główną nagrodę w konkursie "Niezwykłe interakcje", organizowanym przez firmę Interactive Intelligence.
Wszystko o call center:
W tym roku konkurs został rozszerzony o możliwość dodawania filmów, związanych z tematyką call center. Laureatem pierwszej edycji "Niezwykłych interakcji" został Tim Merlau, autor filmu "Proszę czekać".
Marcin Grygielski, dyrektor regionalny Interactive Intelligence na Europę Środkową i Wschodnią, powiedział: "Ta historia zasługuje na nagrodę ze względu na ogromne poczucie humoru z jakim przedstawia tematykę call center. Niezależnie od tego, czy identyfikujemy się z czekającym na połączenie Danem czy też trzymającym go w zawieszeniu agentem, ten krótki film zapewnia każdemu widzowi sporo dobrej zabawy".
"Proszę czekać" - zobacz film:
Zwycięstwo w konkursie ma dla Merlau również wymiar finansowy - twórca otrzyma w nagrodę 5 tys. dolarów.
W konkursie można było zgłaszać filmy oparte na prawdziwej lub fikcyjnej historii, dotyczącej interakcji pomiędzy klientem a agentem, telemarketerem lub automatycznym systemem głosowym. Zgłoszone produkcje można obejrzeć na stronie Outrageous Interactions.
Więcej informacji: Interactive Intelligence