Jak efektownie zaprezentować startup?
- Monika Tomkiewicz,
- 23.02.2009, godz. 17:56
Kończy się czas składania wniosków w konkursie na dobrze zapowiadający się startup. Polscy finaliści zeszłorocznej edycji radzą jak efektownie zaprezentować swój pomysł na biznes.
Już tylko dziewięć dni pozostało twórcom z Polski, Węgier, Czech, Ukrainy i pozostałych państw Europy Wschodniej na zgłaszanie swoich projektów do Mini Seedcamp, międzynarodowego konkursu na dobrze zapowiadający się startup.
Wyróżnieni w ubiegłorocznej edycji Seedcamp Polacy podpowiadają jak dostać się do ścisłego finału w Londynie, zainteresować inwestorów i dostać szansę dofinansowania 50 tys. euro.
Ubiegłoroczni finaliści radzą, by opisać (najlepiej w języku angielskim) swój projekt na stronie internetowej, na bieżąco informować internautów o rozwoju projektu poprzez RSS na blogu, konto na Twitterze, newsletter.
Dają również wskazówki jak przygotować się do prezentacji swojego startupu, korzystać z doświadczenia innych, nawiązywać i utrzymywać kontakty z inwestorami.
Więcej porad oraz doświadczeń polskich startupów z Seedcampu można znaleźć w prezentacjach projektów wyróżnionych w tej inicjatywie: Szuku.pl zatytułowanej "Lekcje z Seedcampu" oraz w prezentacji Adtaily.com pod tytułem "Relacja z Seedcamp 2008 w Londynie".