Jak efektownie zaprezentować startup?

Kończy się czas składania wniosków w konkursie na dobrze zapowiadający się startup. Polscy finaliści zeszłorocznej edycji radzą jak efektownie zaprezentować swój pomysł na biznes.

Już tylko dziewięć dni pozostało twórcom z Polski, Węgier, Czech, Ukrainy i pozostałych państw Europy Wschodniej na zgłaszanie swoich projektów do Mini Seedcamp, międzynarodowego konkursu na dobrze zapowiadający się startup.

Wyróżnieni w ubiegłorocznej edycji Seedcamp Polacy podpowiadają jak dostać się do ścisłego finału w Londynie, zainteresować inwestorów i dostać szansę dofinansowania 50 tys. euro.

Ubiegłoroczni finaliści radzą, by opisać (najlepiej w języku angielskim) swój projekt na stronie internetowej, na bieżąco informować internautów o rozwoju projektu poprzez RSS na blogu, konto na Twitterze, newsletter.

Dają również wskazówki jak przygotować się do prezentacji swojego startupu, korzystać z doświadczenia innych, nawiązywać i utrzymywać kontakty z inwestorami.

Więcej porad oraz doświadczeń polskich startupów z Seedcampu można znaleźć w prezentacjach projektów wyróżnionych w tej inicjatywie: Szuku.pl zatytułowanej "Lekcje z Seedcampu" oraz w prezentacji Adtaily.com pod tytułem "Relacja z Seedcamp 2008 w Londynie".

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200