Doceniono wspólną promocję Małopolski

Strategia zintegrowanej promocji i działań na rzecz rozwoju regionu w ramach Business in Małopolska zaczyna przynosić efekty. Małopolska znalazła się na 2 miejscu w kategorii strategii promocji Bezpośrednich Inwestycji Zagranicznych w raporcie prestiżowego wydawnictwa FDI Magazine, które jest częścią Financial Times.

Tegoroczny raport ocenia europejskie miasta i regiony pod względem rozwoju gospodarczego w siedmiu kategoriach: przyjazne nastawienie do biznesu, infrastruktura, efektywność kosztów, jakość życia, potencjał ekonomiczny, zasoby ludzkie oraz strategia promocji Bezpośrednich Inwestycji Zagranicznych.

Małopolska zajęła 2 miejsce w Top 5 Eastern Regions FDI Strategy tuż za regionem Równiny Północno-węgierskiej oraz 7 miejsce w rankingu najlepszych 10 regionów Europy Wschodniej. Natomiast stolica Małopolski - Kraków, znalazła się na 6 miejscu na liście Top 10 miast Europy Wschodniej.

Już od ponad roku wszelkie działania promocyjne mające na celu przyciąganie zagranicznych inwestorów odbywają się pod marką Business in Małopolska, która jest efektem współpracy Krakowskiego Parku Technologicznego, Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego i Urzędu Marszałkowskiego.

W styczniu zostało uruchomione Centrum Business in Małopolska - wyspecjalizowane biuro obsługi inwestora. Okazuje się, że pomysł na połączenie sił w promowaniu regionu został zauważony i doceniony.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200