Dell nie dogadał się z Philipsem

Zarząd koncernu Dell potwierdził oficjalnie, że firma straciła wart 700 mln USD kontrakt na usługi outsourcingowe świadczone dla Philipsa. Stawia to pod znakiem zapytania współpracę Della z bydgoskim ośrodkiem firmy Atos Origin.

Przypomnijmy, że Dell pod koniec 2004 roku zawarł pięcioletnią umowę w sprawie dostaw sprzętu oraz usług dla Philipsa. Podwykonawcami Della zostały Gtronics i Atos Origin. Ta ostatnia firma, realizując zawarty kontrakt, w 2005 r. postanowiła utworzyć międzynarodowy help desk dla Philipsa w swoim ośrodku w Bydgoszczy. Rozwiązanie umowy outsourcingowej Della z holenderskim producentem może oznaczać, że Philips zakończy też współpracę z Atos Origin w Polsce. Do czasu publikacji tej informacji nie udało nam się uzyskać komentarza zarządu spółki.

Więcej o bydgoskim centrum Atos Origin pisaliśmy w materiale:

W Bydgoszczy powstaje międzynarodowy help desk dla Philipsa

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200