Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
CIO Executive
CIO Executive
CIO "bumerangi": liderzy IT awansują, powracając
Czy pokolenie Z szuka pracy we właściwych miejscach?
6 znaków ostrzegawczych, na które CIO powinni zwrócić uwagę w 2024 roku
13 postanowień IT na 2024 rok
3 kluczowe priorytety transformacji cyfrowej na 2024 r.
Nowe role związane z bezpieczeństwem
Aimee Chanthadavong
Sztuczna inteligencja, automatyzacja i rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa z dobrymi umiejętnościami miękkimi to tylko niektóre z rzeczy, na które należy zwrócić uwagę przy zatrudnianiu kolejnego specjalisty bezpieczeństwa, GRC czy analityka SOC.
9 wskazówek, jak osiągnąć doskonałość w dostarczaniu usług IT
John Edwards
Doskonałość świadczenia usług to atrybut, którego zbyt wielu liderów IT nie traktuje priorytetowo. To niefortunne, biorąc pod uwagę, jak wiele sprawnych operacji biznesowych zależy dziś od efektywnego dostarczania usług IT.
9 najważniejszych wniosków liderów IT z 2023 roku
Mary K. Pratt
CIO dzielą się spostrzeżeniami na temat lekcji, których nauczyli się w tym roku na temat równoważenia operacji i innowacji, rozdźwięków między IT a biznesem oraz sposobów wykorzystania nowych twórców wartości, takich jak generatywna sztuczna inteligencja.
Mercedes-Benz przyspiesza dzięki AI
Jürgen Hill
Większość branż, także motoryzacyjna, stoi w obliczu przełomowych procesów transformacji dzięki sztucznej inteligencji. Jürgen Hill rozmawiał na temat wpływu AI na strategię IT z Janem Brechtem, CIO Mercedes-Benz Group AG.
5 zasad, które zmieniają outsourcing na lepsze
Kate Vitasek
Przejście na model biznesowy vested outsourcing może pomóc organizacjom osiągnąć obopólnie korzystne wyniki podczas współpracy z dostawcami usług.
Czym jest transformacja cyfrowa? Niezbędne zakłócenie
Mary K. Pratt, Clint Boulton
Transformacja cyfrowa to fundamentalna zmiana w sposobie, w jaki organizacja dostarcza wartość swoim klientom. Co pociąga za sobą transformacja? W jaki sposób upewnić się, że nasza firma znajduje się na właściwym kursie?
20 krytycznych czynników dla strategii generatywnej sztucznej inteligencji
Mary K. Pratt
Od polityk dopuszczalnego użytkowania po wyzwania związane z zarządzaniem zmianą, dyrektorzy ds. informatyki znajdują się w centrum szybko rozwijającej się rewolucji informatycznej, która wymaga zręcznej nawigacji w pojawiających się i ewoluujących kwestiach w całym krajobrazie biznesowym.
7 błędów delegowania IT, których należy unikać
John Edwards
Delegowanie zadań jest niezbędną umiejętnością CIO, ale wielu liderów IT nadal popełnia te same błędy, obniżające wydajność. Jak ich uniknąć?
6 strategicznych imperatywów dla strategii dotyczącej danych
Nicholas D. Evans
Jako dominujący trend technologiczny, sztuczna inteligencja może stworzyć przewagę dla strategii danych, które ją napędzają, oraz strategii biznesowych, które ją wykorzystują.
5 kluczowych błędów popełnianych przez liderów IT na spotkaniach zarządu
Isaac Sacolick
Prezentacja podczas spotkania zarządu to trudne zadanie. CIO i CISO powinni mądrze sprawdzać swoje założenia, znać swoich odbiorców, przewidywać pytania spoza porządku obrad i unikać taktyk straszenia.
Sztuczna inteligencja zabije te zawody (ale stworzy też nowe)
Lucas Mearian
Eksperci zgadzają się, że sztuczna inteligencja zautomatyzuje wiele manualnych zadań niskiego poziomu, a pracownicy będą mieli czas na zajęcie się ważniejszymi zadaniami, takimi jak zarządzanie projektami oraz szkolenia i audyty w zakresie sztucznej inteligencji.
1
2
3
4
5
...
156
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »