Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Biznes
Zarządzanie
Zarządzanie i marketing
Zarządzanie i marketing
2015: Poziom absurdu w branży technologicznej sięgnął zenitu
Computerworld/KB
2015 rok to kolejny, w którym podejmowanie lekkomyślnych decyzji biznesowych było normą uważa Rob Enderle publicysta magazynu CIO.
O przyszłości reklamy telewizyjnej
Computerworld/KB
Czy spadek popytu na reklamy zagrozi finansom branży telewizyjnej? Choć nic nie wskazuje na to, by trend ten miał się zmienić, ale menedżerowie koncernów i wiodących, amerykańskich stacji widzą świetlaną przyszłość przed telewizją.
Marketing, sprzedaż czy technologie – co napędza biznes?
Computerworld/KB
Strategia większości firm technologicznych opiera się na tworzonych przez nie rozwiązaniach. Są jednak takie, których działania napędza sprzedaż albo marketing. Który z tych modeli biznesowych sprawdza się najlepiej?
Astronomiczne wydatki na technologie w marketingu
Computerworld/KB
Zgodnie z prognozami amerykańskiej spółki Foundation Capital, wydatki na nowe technologie adaptowane do potrzeb marketingowych mają sięgnąć 120 miliardów dolarów do 2025 roku. To sto razy więcej niż obecnie!
Osiem sposobów na dobre relacje z CMO
CIO Online
W firmowej rzeczywistości trudno znaleźć bardziej zantagonizowane środowiska niż zespoły IT i marketingu. Pierwsza grupa koncentruje się przede wszystkim na wsparciu technicznym i długoterminowej strategii rozwoju. Cele specjalistów ds. marketingu są całkowicie odmienne - tu liczy się przede kreatywność i szybki sukces.
Pojawił się pierwszy w Polsce system marketing automation
Monika Tomkiewicz
Na polskim rynku pojawił się SALESmanago, system automatyzujący działania marketingowe firm w Sieci. Według raportów światowych firm badawczych globalny rynek Marketing Automation jest aktualnie wart ok. 2,5 mld dolarów i co roku się podwaja.
Jak marketerzy będą wykorzystywali Internet i nowoczesne technologie w 2011 r.
Monika Tomkiewicz
W najnowszym raporcie Digital Predictions for 2011 przygotowanym przez Futures Group sieci Millward Brown eksperci przewidują jak będą działać marki w Sieci w 2011 r. Zapowiadają oni m.in. ewolucje zakupów w Internecie dzięki technologiom typu augmented reality, wielki rozwój metod ekspozycji produktów w sieci i wzrost popularności wirusowych reklamy w formacie filmów wideo.
Jak firma powinna zaistnieć na Facebook-u
Dorota Konowrocka
Silnym markom nie zagrozi nawet najdziwniej prowadzony profil, ale słabsze muszą oduczyć się popełniania szkolnych błędów.
O biznesie z SAS Institute
Antoni Bielewicz
22 marca br. w warszawskim hotelu Sofitel Victoria odbędzie się Forum Biznesowe SAS Institute. Impreza będąca kontynuacją corocznych spotkań SAS Forum jest skierowana przede wszystkim do specjalistów z zakresu marketingu, zarządzania ryzykiem, zarządzania finansowego, zarządzania zasobami ludzkimi oraz strategów (programiści będą mieli swoją imprezę Forum Technologiczne oddzielnie już 8 maja br.).
Konkurencja, ale nie wojna
Szymon Augustyniak
Większość badań skuteczności promocji opiera się na ocenie reakcji konsumentów na promocje. Czwórka badaczy z Holandii zainteresowała się tym, jaka jest reakcja firm i menedżerów firm na promocje i akcje reklamowe organizowane przez ich konkurencję. Najpowszechniejszą reakcją jest... brak reakcji.
Pięć sposobów na zabicie dobrego pomysłu
Wanda Żółcińska
Nie wszystkie dobre filmy trafiają na wielki ekran. Nie wszystkie dobre restauracje stają się modne. Nie wszystkie najlepsze pomysły marketingowe i nowe produkty ujrzą światło dzienne. Czemu nie ma więcej spektakularnych sukcesów nowych produktów czy kampanii? - zastanawiają się eksperci z EBF.
Oficjalni dystrybutorzy Brothera
Juliusz Kornaszewski
Firma Brother International GmbH - Oddział w Polsce opublikowała oświadczenie w którym podano oficjalnych dystrybutorów produktów tej marki na rynku polskim.
Centrum wiedzy AIESEC-u
Antoni Bielewicz
Międzynarodowa organizacja studencka AIESEC otwiera Centrum Wiedzy – pierwszy niekomercyjny wortal o zarządzaniu
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »