Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Biznes
Handel elektroniczny
Handel elektroniczny
Centra autoryzacyjne
M-commerce
Platformy B2B
Platformy B2C
Płatności elektroniczne
Sklepy internetowe
Agito.pl ma się dobrze?
Monika Tomkiewicz
W piątek (11 listopada br.) w serwisie RP.pl pojawiła się informacja o problemach finansowych sklepu internetowego Agito.pl. Zarząd Agito poinformował nas, że informacja ta jest nieprawdziwa.
Kryzys nie zmienił e-klinetów
Monika Tomkiewicz
Trudny dla światowej gospodarki rok nie wpłynął na nawyki zakupowe w sieci. Klienci nadal kupują sprzęt elektroniczny głównie przez Internet.
Połowę sumy na prezenty wydamy w internecie
Bożena Jaskowska
W tym roku średnio 474 zł (o 13 zł mniej niż 12 miesięcy wcześniej) wydamy na świąteczne prezenty. Ponad połowa tej sumy ostanie wydana w internecie.
E-biznes od kuchni: meble.pl
Bożena Jaskowska
W tempie dwucyfrowym rośnie sprzedaż mebli za pośrednictwem pasażu handlowego meble.pl. Wkrótce serwis internetowy otworzy galerię handlową offline oraz rozpocznie sprzedaż mebli sygnowanych własnych marką. W jak wielu kierunkach rozwijać można typowo internetowy biznes bazujący na katalogu firm oraz reklamie, a także czym przekonać oporną branżę, że internet jest również dla nich? Tym razem "od-kuchni" przyglądamy się działaniu serwisu meble.pl.
Amazon najbardziej mobilny
Artur Małek
Wersja mobilna strony internetowej Amazon.com otwiera się w 2,9 sek., i dostępna jest dla użytkowników w 99,9 proc. odwiedzin.
Polisy w wersji lajt
Andrzej Maciejewski
Liberty Direct, spółka sprzedająca komunikacyjne polisy w systemie direct uruchomiła mobilny serwis internetowy.
Google przeszuka e-commerce
Artur Małek
Google uruchomiło nowe narzędzie specjalizujące się w przeszukiwaniu sklepowych ofert.
Kryzys zmienił e-konsumentów, ale nie w Polsce
Monika Tomkiewicz
Jak pokazuje badanie przeprowadzone przez portal aukcyjny eBay, w czasie kryzysu konsumenci stali się bardziej ostrożni i mniej wydają na zakupy. Wyjątkiem są Polacy.
Ceneo.pl zrywa umowę z Opineo.pl
Artur Małek
W zwiazku z integracjami Opineo.pl z kolejnymi porównywarkami cenowymi firma Ceneo.pl wypowiedziala umowe serwisowi Opineo.pl.
Ranking e-sklepów wg Wprost i Money
Bożena Jaskowska
Dodatkowe koszty oraz prowizje od transakcji przeprowadzanych przez karty płatnicze i kredytowe, brak możliwości dostarczania przesyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz zła jakość bezpośredniej obsługi klienta - to największe wady sklepów internetowych, które poddane zostały ocenie przez dziennikarzy Wprost i Money. Wyłoniono zwycięzców w sześciu kategoriach.
e-kupowanie: mniej ryzykowne i mniej opłacalne
Artur Małek
Z roku na rok w Polsce maleje liczba osób, które postrzegają kupowanie przez internet jako ryzykowne - wynika z badań firmy Gemius. Bankructwa sklepów internetowych nie pomagają temu trendowi.
Ekskluzywne e-zakupy dla wybranych: BuyVIP od Allegro
Bożena Jaskowska
Markowe produkty po atrakcyjnych cenach dostępne (nie natychmiast) jedynie dla zaproszonych do sklepu klientów. W tym modelu działa BuyVip (grupa Allegro) i Bao. Czy nowy sposób sprzedaży produktów zyska uznanie polskich internautów?
Naspers znowu inwestuje w e-commerce
Artur Małek
Koncern Naspers nabył większościowy udział w brazylijskiej grupie BuscaPé działającej w branży e-commerce. Jak zdradził CEO grupy, przyszła współpraca między BuscaPé a Allegro jest prawdopodobna.
Największe polskie e-spożywczaki
Artur Małek
Największym polskim sklepem internetowym z artykułami spożywczymi jest E-piotripawel.pl, którego przychody netto w 2008 r. wyniosły 15 mln zł, a przeciętna wartość zamówienia netto to 237 zł.
Na czym Polacy stawiają sklepy internetowe?
Artur Małek
Home.pl i NetArt to najpopularniejsi dostawcy hostingu wśród polskich sklepów internetowych. Jeżeli zaś chodzi o platformy sklepowe, przoduje o2.pl i QXL Polska.
Poprzednia
strona
1
...
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
...
37
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »