Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Biznes
Ciągłość biznesowa
Ciągłość biznesowa
Materiał promocyjny
Być w wielu miejscach na raz
Robert Jaruga
Rozmowa z Bogdanem Zborowskim, prezesem zarządu itelligence sp. z o.o.
Materiał promocyjny
Lider IT a cyfrowa rewolucja
Computerworld
Cyfrowa transformacja to nie chwilowy trend, a głęboka zmiana sposobu funkcjonowania całego biznesu. Aby nie zostać na szarym końcu rewolucji, trzeba błyskawicznie dostosowywać dostępne narzędzia IT do potrzeb firmy i już dziś myśleć o ich rozwijaniu w przyszłości. O sposobach na utrzymanie przewagi konkurencyjnej w dynamicznie zmieniających się warunkach i nowych wyzwaniach stawianych przed liderami IT dyskutowali uczestnicy konferencji WEBCON DAY 2017.
Materiał promocyjny
Warunkiem cyfrowej transformacji jest transformacja infrastruktury
Lenovo
W miarę jak firmy i ich potrzeby biznesowe dynamicznie się zmieniają, działy IT powinny szybko rozwijać posiadaną infrastrukturę. W przeciwnym razie ryzykują, że prowadzone przez ich organizacje projekty cyfrowej transformacji zakończą się porażką.
Firma musi działać
Marcin Marciniak
W każdej organizacji występują najważniejsze aplikacje obsługujące główną gałąź biznesową. Każda awaria takich aplikacji powoduje problemy lub straty. Przedstawiamy zagadnienia związane z ciągłością działania firmowego oprogramowania.
Wysoka dostępność. Przykłady rozwiązań, technologii i sprzętu.
Jarosław Kowalski
Każdy administrator wie, że „pojedynczy punkt awarii” może być poważnym zagrożeniem dla ciągłości pracy systemów informatycznych firmy. Tym bardziej, gdy działalność przedsiębiorstwa opiera się na udostępnianiu danych klientom, każda niedostępność usług może okazać się katastrofalna w skutkach. Z pomocą i to skuteczną, przychodzą rozwiązania High Availability (HA) w postaci produktów sprzętowych oraz programowych.
HelpDesk czy ServiceDesk?
Kamil Folga
Sprawne działanie usług IT jest podstawą funkcjonowania każdej organizacji. W przypadku, gdy realizowane są proste usługi dotyczące rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników, mówimy o mechanizmach HelpDesk. Gdy natomiast rozważamy szerszy zakres usług, wykraczający ponad techniczne zagadnienia, dodatkowo zawierający metodologię zarządzania usługami IT, mówimy o funkcjonalności ServiceDesk.
Racjonalne bezpieczeństwo w epoce mediów
Paweł Krawczyk
Bezpieczeństwo to dziedzina, która dobrze nadaje się do forsowania partykularnych interesów. Któż bowiem chciałby żeby było mniej bezpiecznie? Tylko ryzykant lub niegodziwiec. W dziedzinie bezpieczeństwa, jak nigdzie indziej, łatwo jest sprowadzić dyskusję do emocji, ze szkodą dla rzeczywistego bezpieczeństwa tych, których chcemy chronić. W jaki sposób można zatem racjonalnie projektować bezpieczeństwo?
Menedżerowie IT stresują się odzyskiwaniem utraconych danych
Krzysztof Piątek
Dla ponad połowy ankietowanych menedżerów IT w sektorze MŚP perspektywa odzyskiwania danych jest stresująca lub bardzo stresująca. Powodem są głównie nieefektywne polityki tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych w wielu organizacjach, a także potencjalne skutki utraty danych dla efektywności i przychodów przedsiębiorstwa.
Co zrobić, gdy woda zaleje dokumenty księgowe
Andrzej Maciejewski
Maciej Sosiński, założyciel Pronox Technology na własnej skórze przekonał się o niszczycielskiej sile powodzi. W 1997 r. stracił dokumentację księgową po wylaniu Odry we Wrocławiu. W efekcie fiskus naliczył firmie karę kilku milionów złotych...
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »