Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Biznes
Zarządzanie
Zarządzanie procesami
Zarządzanie procesami
Chmura hybrydowa z gwarancją jakości – jak negocjować umowy SLA?
Computerworld/KB
Projekty wdrożeniowe chmury w modelu hybrydowym nie mają w sobie nic powtarzalnego, dlatego w ich przypadku uniwersalna umowa SLA nie wystarcza.
8 zasad udanej umowy na usługi w chmurze obliczeniowej
Computerworld Online
Zbyt wiele firm zawiodło się już na umowach o usługi w chmurze. Nie oznacza to jednak, że nie mogą one przynieść wymiernych korzyści. Ale w tym wyścigu firmy często tkwią w martwym punkcie, bo umowy, które podpisują nie spełniają ich potrzeb biznesowych, nie regulują kwestii rozliczalności i odpowiedzialności za usługi albo kosztują więcej niż powinny. Zanim cokolwiek podpiszesz, lepiej zapoznaj się ze wszystkimi poniższymi zasadami.
Innowacje wymagają lepszej współpracy z dostawcami
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Specjaliści ds. zarządzania dostawcami powinni zbudować lepsze relacje z wendorami, a nie tylko negocjować niższe ceny - wynika z analiz Forrestera. Firmy powinny tworzyć silne partnerstwa strategiczne i blisko współpracować z dostawcami, aby zwiększyć swoja innowacyjność. Analitycy Forrestera uważają, że ta zmiana powinna być przeprowadzona przez menedżerów ds. zakupów IT w firmach.
IT też potrzebuje swojego ERP
Marcin Marciniak
Zintegrowane systemy ERP zrewolucjonizowały zarządzanie przedsiębiorstwem. Obecnie dział IT jest jednym z ostatnich, które nie posiadają podobnych rozwiązań w swojej dziedzinie.
Na wszystkich poziomach
Kamila Vestergaard
Metoda mapowania owalami pozwala na zaangażowanie wszystkich pracowników w modelowanie procesów w firmie i godzenie sprzeczności interesów różnych działów.
10 strategicznych trendów dla CIO
Wanda Żółcińska, IDG News Service
CIO i działy IT muszą już teraz przygotować się do nadchodzących zmian w technologii - w ciągu najbliższych pięciu lat wpływ na działanie przedsiębiorstw będzie miało wiele nowości - od urządzeń mobilnych i aplikacji przez serwery i sieci społecznościowe. Firma badawcza Gartner przedstawia dziesięć strategicznych trendów dla CIO na przyszły rok.
Automatyzacja procesów decyzyjnych
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Być może zbliża się dzień, w którym automaty zastąpią ludzi w podejmowaniu decyzji biznesowych.
Mniej technologii, więcej polityki
Andrzej Maciejewski
Zarządzający informatyką mają niełatwe zadanie. Muszą godzić bieżącą działalność i współpracę z biznesem oraz walkę o budżet z ambicjami nieustannej poprawy funkcjonowania organizacji IT. Jak sobie z tym poradzić?
Transformacja przedsiębiorstw po kryzysie
Joanna Jurkojć
W tym roku widać znaczące ożywienie. Jednak jeszcze rok temu mieliśmy do czynienia z największym kryzysem po transformacji. Był to moment sprawdzenia istniejących strategii, umiejętności szybkiego dostosowania się do zaistniałych zmian na rynku.
Rozwój i inwestycje w IT
Krzysztof Swaczyński, Józef Sulwiński
W czasach optymalizacji kosztów oraz konieczności uzasadnienia nawet niewielkich wydatków, możliwość śledzenia zależności między celami organizacji a rozwojem środowiska IT jest niezbędnym narzędziem zarządzania rozwojem infrastruktury IT.
BPM 2.0 czyli nowa generacja zarządzania procesami w przedsiębiorstwach
Grzegorz Gajda
Rozwiązania tego typu stanowią nową, osobną klasę systemów informatycznych będącą rozwinięciem dostępnych aplikacji pozwalających na modelowanie procesów biznesowych. Inspiracją dla rozwoju BPM 2.0 były niedostatki "klasycznych" systemów BPM oraz osiągnięcia technologii Web 2.0.
Software AG zaoferuje kompleksowe narzędzia BPM w modelu cloud oraz dla urządzeń mobilnych
Piotr Waszczuk
Niemiecki koncern systematycznie realizuje strategię ukierunkowaną na stworzenie kompleksowego środowiska pozwalającego na zarządzanie działaniem organizacji biznesowej z perspektywy procesów biznesowych. Rozwiązania klasy BPM, oprogramowanie warstwy middleware i środowisko aplikacyjne mają zostać zintegrowane w ramach jednej platformy oferowanej w modelu cloud. Planowane są również mobilne aplikacje klasy BPM.
Outsourcing doskonale zarządzany
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Dobre zarządzanie usługami outsourcingowymi może przynieść znaczące korzyści finansowe, natomiast zaniedbanie tego obszaru może obniżyć wartość kontraktu nawet o jedną czwartą.
Między potrzebami a możliwościami
Dominik Chrzanowski
Proces planowania zasobów w ramach zarządzania portfelem projektów jest głównie narzędziem komunikacji pomiędzy odpowiedzialnymi za projekty a przełożonymi pracowników.
Kosztowny brak zarządzania dokumentami
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Firmy z Europy Zachodniej tracą miliardy euro potencjalnych zysków z powodu czasu traconego przez nieefektywne zarządzanie dokumentami - wynika z raportu Ricoh Process Efficiency Index.
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »