Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Biznes
Reklama i marketing
Reklama i marketing
Reklama internetowa
SEM
12 pytań do dostawców oprogramowania do automatyzacji marketingu
Computerworld/KB
W obliczu nieustannie rosnącej liczby narzędzi do automatyzacji procesów marketingowych dobór właściwego oprogramowania jest dziś wyzwaniem nawet dla organizacji dobrze zaznajomionych z technologiami. Oto 12 podstawowych pytań, które warto zadać dostawcom.
O przyszłości reklamy telewizyjnej
Computerworld/KB
Czy spadek popytu na reklamy zagrozi finansom branży telewizyjnej? Choć nic nie wskazuje na to, by trend ten miał się zmienić, ale menedżerowie koncernów i wiodących, amerykańskich stacji widzą świetlaną przyszłość przed telewizją.
Astronomiczne wydatki na technologie w marketingu
Computerworld/KB
Zgodnie z prognozami amerykańskiej spółki Foundation Capital, wydatki na nowe technologie adaptowane do potrzeb marketingowych mają sięgnąć 120 miliardów dolarów do 2025 roku. To sto razy więcej niż obecnie!
Reklama w świecie algorytmów
Computerworld/KB
Idea zautomatyzowanej, opartej na algorytmach reklamy błyskawicznie rozprzestrzenia się w świecie mediów cyfrowych. W grze o tak wysoką stawkę właściwe rozumienie jej koncepcji jest kluczowe zarówno dla dyrektorów ds. IT, jak i pozostałych liderów biznesu.
USA: Internetowe reklamy mogą być poważnym zagrożeniem
Antoni Steliński
Stosowane dziś powszechnie systemy prezentowania reklam w internecie w poważnym stopniu stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa oraz prywatności internautów – stwierdzili członkowie amerykańskiego Senatu. Wezwali Federalną Komisję Handlu (FTC) do opracowania i wdrożenia rozwiązań prawnych, które w lepiej niż dotąd będą chronić konsumentów przed zakusami branży reklamowej.
Pojawił się pierwszy w Polsce system marketing automation
Monika Tomkiewicz
Na polskim rynku pojawił się SALESmanago, system automatyzujący działania marketingowe firm w Sieci. Według raportów światowych firm badawczych globalny rynek Marketing Automation jest aktualnie wart ok. 2,5 mld dolarów i co roku się podwaja.
Trybunał o używaniu znaku towarowego jako słowa kluczowego w wyszukiwarkach
Monika Tomkiewicz
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej w wydanym właśnie wyroku uściślił zakres ochrony znaków towarowych w UE. Wskazał m.in., że właściciel znaku towarowego może zakazać konkurentowi używania jego znaku towarowego jako słowa kluczowego w ramach internetowej usługi odsyłania. Wyrok Trybunału może ułatwić dochodzenie ochrony znaku towarowego użytego jako słowo kluczowe w wyszukiwarkach.
Google twierdzi, że przyniosło gospodarce USA 64 mld dolarów
Radosław Szpunar
Firma Google oszacowała, że pozytywny wpływ jej działalności na gospodarkę USA wynosi 64 mld dolarów. To prawie o 20 proc. więcej niż przed rokiem. Taka kwota ma być efektem korzystania lokalnych społeczności i małych firmy z usług internetowego potentata.
Google przeznaczy 500 mln dolarów na ugodę
Radosław Szpunar
Internetowy gigant przedstawił dokumenty, z których wynika, że przeznaczy pół miliarda dolarów na załagodzenie sprawy sądowej. Podobno jest to związane z działalnością nielegalnych aptek, które płaciły Google za reklamę.
Kongres Future Marketing
CEO Online
W ciągu pięciu dni będzie można wysłuchać wystąpień ponad 80 prelegentów, w tym 16 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Portugalii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trendów marketingu.
Świat realny nie nadąża za wirtualnym
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Firmy zwiększają swoją obecność w mediach społecznościowych i w kanałach mobilnych w tempie znacznie przekraczającym możliwości realnej obsługi i wsparcia klientów - wynika z raportu Constellation Group.
Historie sponsorowane Facebooka skuteczniejsze niż standardowe reklamy
Radosław Szpunar
Jakiś czas temu Facebook wprowadził formę reklam, która wykorzystuje aktywność użytkowników serwisu w celach marketingowych. Są to tzw. "historie sponsorowane". Okazuje się, że mają one większą skuteczność od tradycyjnych reklam.
Facebook ma już ponad 30% udziałów w rynku reklamy w USA
Darek Sokołowski
Facebook trzyma już w garści prawie 1/3 całego rynku reklamy typu display, mając na koncie 346,4 miliarda impresji w pierwszym kwartale 2011. To ponad dwa razy więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Amazon wydaje tańszego Kindle'a z reklamami
Radosław Szpunar
Producent popularnego czytnika e-booków z ekranem w technologii elektronicznego atramentu postanowił wydać tańszą wersję swojego urządzenia. Od modelu Wi-Fi odróżnia go niższa cena, dodatkowe promocje oraz obecność reklam wyświetlanych na ekranie głównym i na specjalnych sponsorowanych wygaszaczach ekranu.
Wykradziono dane klientów z systemu pocztowego firmy Epsilon
Radosław Szpunar
Epsilon to firma marketingowa zajmująca się m.in. e-mailowymi kampaniami reklamowymi. Jej klientami są banki, telewizje kablowe, hotele i inne przedsiębiorstwa. Firma poinformowała, że z jej systemu pocztowego wykradzione zostały dane wielu klientów. Zagrożeni użytkownicy poczty elektronicznej zostali ostrzeżeni przed możliwymi próbami wyłudzania informacji.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
17
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »